Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ |
Показник |
Дані за перше півріччя |
Дані за рік |
||
I.Вихідні дані автоматизованої системи діловодства |
|||||
I.1 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду |
76 |
76 |
||
I.2 |
Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період |
686 |
1396 |
||
I.3 |
Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період |
673 |
1347 |
||
I.4 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду |
89 |
123 |
||
I.5 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду |
6 |
2 |
||
I.6 |
Фактична кількість суддів |
3 |
3 |
||
II.Базові показники |
|||||
II.1 |
Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік |
6 |
6,74% |
2 |
1,63% |
II.2 |
Відсоток розгляду справ |
98,10% |
96,49% |
||
II.3 |
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю |
224 |
449 |
||
II.4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю |
254 |
490 |
||
II.5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
30 |
22 |
||
II.6 |
Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень |
ГО "Центр соціальної адаптації", 2015 рік |
ГО "Центр соціальної адаптації", 2015 рік |
||
II.7 |
Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
- |
- |
||
II.8 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 (дуже погано) до 5 (відмінно) |
4,2 |
4,2 |
||
II.9 |
Відсоток громадян-учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на "добре" (4) та "відмінно" (5) |
92,70% |
92,70% |